2015. február 1., vasárnap

Adeline Heaven - Az elérhetetlen

Nagyon megtetszett benne, hogy a főszereplő egy beképzelt lány, aki nem fél tudásáról, sikereiről beszélni, ezt a körülötte lévő emberek is tudják ezért tisztelik és egy kicsit tartanak is tőle.
A leírásokból sosem elég, de ebben a blogban szépen minden le van írva részletesen, ennek köszönthetően szinte látom, ahogy Adelaine (a főszereplő) cselekszik. 

Az, hogy miből mennyit írunk, nagyon fontos. Szívesen olvastam volna még a buliról amibe humoros jeleneteket is belecsempészhetett volna az író.
Az utolsó résznél pedig csalódott lettem. Nem volt ihlete az blogolónak vagy ő így akarta ezt megírni? Minden esetre a varázs amit az elején éreztem elillant. Nem éreztem már azt a keménységet a lányban, azt az egoista énjét. Szerintem 5. - 6. részben még nem szabad, hogy a kiszemeltje megváltoztassa. Lehet, hogy a türelmetlenség jeleit tapasztaltam? Én is tudom milyen ez... Minden blogban a legjobb a szerelmes részeket megírni, megkezdve az első csókkal. De legyünk türelmesek. Az író már tudja mi lesz a storyban, de az olvasó még korántsem.
Sok szerencsét a továbbiakban! (Dominika Pakocs)
Bye

Link: Www.azelerhetetlen.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése